tiistai 14. kesäkuuta 2011

Sekalaista uutta ihanaa

Taas on hetki vierähtänyt viimesestä postauksesta. Mä olen kotona touhannut takapihalla ja sisätiloissa... töissäkin on välillä tullu oltua :) Eilen vietin syntymäpäiviäni ja oli hurjan kiva päivä. Avokki toi töistä tullessaan mulle ison ruusukimpun ja siitä me sit kipastiinkin ihanaan kahvilaan, jossa syötiin makoisat leivokset ja kahvit. Sitten kierreltiinkin koko päivä eri huonekaluliikkeissä, kirppareilla ja sisustuskaupoissa, eli aivan varmasti myös avokin mielestä kiva päivä ;D Eteisen matto on muuten myös uusi. Hei ja tuo teksti tuohon seinään on laitettu n. viikko sitten.... hei ja sitten mä olen saanu mun ihka ensimmäiset KoKo Roses mukit :) liikaa kaikkea kivaa uutta...
















































































Kirpparilta löysin erilaisia ihania sisustusjuttuja, esim. nuo pikarit tuossa olohuoneenpöydällä. Sisustuskaupasta mukaan lähti nuo valkoiset puu sydämet ja tuo greengaten pöytäliina. Nyt on valittuna myös makkarin uusi tapetti. Muut seinät maalataan valkoiseksi ja tuo tulee sitten päätyseinään. Tapetointihommat avokki lupas alottaa, kunhan loma alkaa ensin n. 2 vkon kuluttua :) Tapetissa on kaunis tekstuuri, joka ei nyt tässä kuvassa näy kun on niin kehno kamera.




















Palailemme taas myöhemmin!

5 kommenttia:

  1. Myöhästyneet synttärionnittelut=D Ihana avokki sulla kun on tuollaiseen kiertelyyn suostunut,meillä ei onnistus sitten millään,tyttö kyllä jaksaa kierrellä äidin seurana!Kaunis tapetti ja mainiolta näyttää taas muutenkin,kivoja löytöjä olet tehnyt=D Mukavaa päivää sinulle!

    VastaaPoista
  2. Onnea täältäkin! Kivoja ostoksia, varsinkin tuo raitamatto. Mulla ois kanssa tapettihommat edessä mutta pitäisi vain metsästää se tapsu jostain, blaah.

    VastaaPoista
  3. Hei! Löysin juuri blogisi ja näyttää kivalta, sisustusmakusi kohtaa melko pitkälti omani, vaikkei meillä niin samalta näytäkään ;) Meillä taitaa olla tuota samaa tapettia makkarissa, mutta beigenä! Olen ollut siihen kyllä tyytyväinen :) Tervetuloa vastavierailulle blogiini!

    VastaaPoista
  4. Kirsi,
    Kiitos onnitteluista! Juu mun avokki on kyllä kieltämättä ollut aika ihana eilen <3 vähän mä sitä kiristin ovelasti, kun oli kerta mun synttäritkin ;D

    Outi-Hyypiön elämää,
    Kiitti :) me ehdittiin käydä k-raudassa ja heti löytyi tapetti joka oli molempien mieleen :)ihmeen nopeeta kyllä löytyi.

    Noora,
    Tervetuloa, kiva kuulla että miellyttää. Menenkin heti tästä vastavierailulle blogiisi :)

    Hanna,
    Tack :)

    VastaaPoista