tiistai 8. marraskuuta 2011

Yksi askel joulua kohti

Hei,
toinen postaus jo tänään, voiko olla totta? :D

Innostuin niin laittamaan jo joulujuttuja.... ajatellin odottaa tuonne joulukuun alkuun ja muuttoon, mutta oli aivan pakko jo laittaa yksi joulutähti ja makkariin yhdet valot. Takapihallemme oon virittänyt kaamosvalot jo viikko sitten :) Oonko mä ainot hullu?? ootteko te vielä innostunut joulun odotuksesta...

Jouluvalot luo niin ihanaa tunnelmaa ja lämpöä, etten jaksanut enää odotella <3



































Ihanaa illan jatkoa <3

8 kommenttia:

  1. Tähtiä en oo viel uskaltanu ikkunoihin laittaa, haluttas kyllä! Mutta ns. "tunnelmavaloja" oon laittanu ja ulos valoja.

    VastaaPoista
  2. Niina,
    Mä olen kyllä aikasessa :)joka vuosi aina vaan aiemmin. Nyt pitää yrittää himmailla, etten kaikkia joulukoristeita jo laita näkyville.

    VastaaPoista
  3. Täällä on toinen joulun odotuksesta innostunut:)
    Meillä on ulos vajan seinään kiinnitetty kaksi ulkovalosarjaa:) Tuovat niin kivasti tunnelmaa tuonne pimeään ulos. Minusta tämä joulun odotus on niin kivaa aikaa että siitä on otettava kaikki irti:)

    VastaaPoista
  4. Muutamat valot on täälläkin viritelty!Menis nyt äkkiä aika et vois laittaa lisää!:)

    VastaaPoista
  5. Susanne,
    Ihan samaa mieltä olen! ei kai se kenellekkään haitaksi ole, jos toinen haluaa tunnelmoida jo enne jouluakin :D

    Niina,
    Sanos muuta! joulukuun alkua odotelleen... pääsee kaikki joulujutskat esille ihailtavaksi <3

    VastaaPoista
  6. Kauniita kuvia ja ihanan tunnelmallinen blogi!:)


    http://suklaisiaunelmia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Teillä on kyllä kaunis koti, voi vain ihastella! <3

    VastaaPoista
  8. Anni
    kiitoksia :) täytyypä vierailla sinunkin sivuillasi :D

    Tellu,
    Kiitti :) laitan piakkoin kuvia uudesta kämpästä, kunhan mm. tapetit menee vaihtoon vkonloppuna :D

    VastaaPoista