tiistai 10. tammikuuta 2012

Aarteeni, ovi menneisiin aikoihin

Enhän mä malta odottaa, että pääsen esittelemään teille mun uuden aarteeni. Vanha ovi löytyi Vaasan Jupiterin ragstoresta, jos täällä päin asustaa niin suosittelen käymään. Itse sieltä bongannut aiemmin jo kolmi ruutusen ikkunan pokan ja nyt tuon ihanan oven <3
Vielä en oo keksinyt mitä muuta tuohon ripustelen tai millä sen koristan, mutta ehkäpä siihen vielä jonkunlainen sisustustarra on tulossa... Eilen kyllä tuon tuon kranssin myös blongasin, en voinut vastustaa kun oli niin hauska. Riviera Maisonin nauhan vaan lisäsin siihen.



























Mitäs pidätte? :)


Myyjä ei tainnut mun selityksistä huolimatta ymmärtää, että se tulee sisustus käyttöön. Neuvoi hiomaan, paklaamaan ja maalaamaan uudestaan (ja pyh, mä sanon) uteli onko meillä oikeen puutalo jne... :D

Mulla on kauhee ahditus päällä tänään mun töiden suhteen. Tämän kuun loppuun olen vielä töissä, mutta sen jälkeen en tiedä mitä sitä taas tekisi. Ennestään jo 2 ammattia ja uudemmasta vasta paperit tulossa ja kaskas kuinka hieno mun tilanne taas on :( mitäs muutettiin pois pk-seudulta, siellä niitä alan töitä olisi ollut yllinkyllin. Täällä taas tilanne on täysin toinen... mietin jo, että pitääkö sitä kolmaskin ammatti vielä lukea. Voi blaah sanon mä... ehkä täältä vielä noustaan!


Palaillaan.

11 kommenttia:

  1. Todella hienot aarteet olet löytänyt! :)
    Kiinnitin huomioni teidän tapettiin! Aivan ihana!!
    Ellu

    VastaaPoista
  2. Ellu,
    kiitos :) tuo tapetti piti itse asiassa mennä ensin makkariin, mutta päätyikin sitten tehostetapetiksi yhdelle olkkarin seinälle.

    VastaaPoista
  3. Ihana ovi ja olkkari muutenkin mun makuun :)

    VastaaPoista
  4. Ihanaihanaihana!!! Ja tosi hyvä idea. Mulla on ikivanha ovi kanssa odottamassa, siitä olisi tulossa sängynpääty. Kranssikin on aivan upea! Tykkään taaskin tosipaljon sun sisustuksista <3

    Kookos

    VastaaPoista
  5. Kaunis ovi,niin siro ja erilainen kuin ne leveämmät.Ihana. <3

    VastaaPoista
  6. Marika,
    kiits :) teilläkin olkkari mun makuun, vaihto??? ;D

    Kookos,
    Kiitos sullekkin <3 mukava, että viihdyt blogin parissa. Sullakin kivoja sisusteluja!!

    Sarppa,
    juuri tuon sirouden takia tuon oven valitsin. Jotenkin tuntuu, ettei olis sopinut sellanen normi ovi tuohon kulmaan. Olis näyttänyt liian massiiviselta. Tuo taitaa olla komeron ovi tms.

    VastaaPoista
  7. Tosi kaunista! <3
    Ihana tuo pieni kolmijalkalamppukin!:)

    VastaaPoista
  8. Niina,
    Tuo pieni kolmijalkainen lamppu on joskus ostettu sisustus Säteestä, lisätty sitten vain tuo RM:n kupu siihen. Haaveillut, että maalais valkoiseks!

    Hanna,
    eiks ookki, mä oon rakastunut.... oveen :D

    VastaaPoista
  9. Mikä ihana aarre ja suloinen ovi! Ja tosi kiva blogi :)

    VastaaPoista
  10. Nonnukka,
    Iso kiitos kehuista <3 toivottavasti viihdyt seurassa :)

    VastaaPoista