maanantai 23. tammikuuta 2012

Tilpehöörit paikallaan

Heippa!
Tulin esittelemään nopsasti edistyneen työhuoneen. Työhuoneeseen on nyt kotiutunut tilaamani tilpehöörit ja me like <3 ja kunhan tuo ukkeli hieman kääntää selkäänsä, niin mä raahaan sinne lisää tilpehöörejä hiipien :D

























Avokki kävi viikonloppuna reissussa ja toi meikäläiselle aivan ihania tuliaisia! mokattu joululahja hajuvesi on korvattu :D sain  nimittäin Lancomen hajuveden ja Snö of Swedenin näyttävän kaulakorun <3 Se oli raasu laittanut melkeinpä puolet budjetistaan mun tuliaisiin :D enhän mä käskenyt mitään tuomaan ;)

Ihana päivä tiedossa! ihanan tästä päivästä tekee pelkästään jo se, että avokki on myös lomalla. Käynnnistän muuten mitä luultavimmin tänään arvonnan, eli olkaahan kuulolla. Kivoja palkintoja luvassa!


Mukavaa viikon alkua!

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitti :) nää se avokki kelpuutti työhuoneeseensa :D

      Poista
  2. Hei nyt on niitä tilpehöörejä! Ja kivasti laitettu esille <3 Taulu on kyllä niiiiin ihana. Tuliaiset on kyllä aina niitä reissujen parhaita puolia ja etenkin onnistuneet ylläri-tuliaiset.

    Loistavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kuolannut tuota taulua muiden blogissa ja vihdoin oma <3 tuliaiset oli kyllä kiva ylläri. kröhöm... myönnän, että käskin se tuomaan, mutta en ajatellu et noin kivoja juttuja se löytäis mulle :D

      Poista
  3. Musta seinä näyttää kertakaikkiaan niin hyvältä!!
    Olen jo pitkään pohdiskellut, että hakisinko minäkin kaupasta esim liitutaulumaalia.. mutta sitten taas pelkää, että luistaa homma käsistä ja kohta on koko kämppä mustana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustalta näyttää kieltämättä tuossa kuvassa, mutta tummanharmaa on livenä. Tuntomaalilla maalattu, eli pinta "elää" mee likes <3

      Liitutaulumaalilla täälläkin ajateltu taiteilla tulevaisuudessa! vielä vaan ideat hieman auki.

      Poista