sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Sinkku lauantai

Heissan!


Ukko kulta tosiaan lähti eilen koulutusmatkalle ja me jäätiin karvanaamojen kanssa kotia. Olin päivän ensin vanhemmilla moikkaamassa siskoa ja sen kullan nuppua sekä mummia. Äiskä oli taas laittanut pöydän koreeks, oi sitä ihanuutta <3 Käytiin äitin kanssa sitten vähän shoppailemassa Sisustus Säteessä <3 Iltapäivällä palasin tyhjään kotiin ja innostuin siivoomaan :) Sauna napsasin samalla päälle ja siivoilun jälkeen meninkin sit löylyihin. Löylyjen jälkeen löin kasvonaamion naamalle ja lössähdin sohvalle kattomaan tv:tä. En nyt voi sanoa, että nautin yksin olosta, mutta meni se ilta näinkin :) ehkä mä opin niistä joskus sitten nauttimaan?

Sisustus Säteessä oli niin ihastuttavia keväisiä jutuja ja muutama löysikin tiensä meille.


 Lyhty oli pakko ottaa
sen söpön tekstin takia. Näitä löytyi 
isompanakin, mutta se oli hieman
liikaa mun kukkarolle.


 Tuohon tuo lyhty sitten päätyi.


Ja tuo ihana kyltti päätyi
kans kotiin, suksen päälle.




Nyt aamupalaa laittamaan.


Aurinkoista
 sunnuntaita!

20 kommenttia:

  1. Ihania tavaroita olet löytänyt. Sopivat todella hyvin kotiisi
    Mukavaa sunnuntaita sinulle <3
    -Erica-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Säteestä ei voi olla tekemättä löytöjä :)

      Poista
  2. Onpa suloinen lyhty! Ootko hei käyttänyt koskaan tuota sun sinkkisabluunaa? (Vai onko sekin ihan uusi ostos?) Jos oot jo ehtinyt kokeilla, niin onko se toimiva ja helppo käyttää? Ja saako sen käytön jälkeen puhtaaksi, kun tuo sun ainakin on ihan maaliton? <3
    Mun sinkkuviikonloppu loppuikin lyhyeen, olin varautunut siihen että poikaystävä olis tullut tänään illalla vasta kotiin, mutta sepä tulikin jo eilen. Pakko sanoa, että mä olin jopa vähän pettynyt. :D Oon oppinut nauttimaan yksinolosta ihan suunnattomasti, ja olin henkisesti valmistautunut vielä yhteen ihanaan iltaan ihan itekseni, mutta sitten se pentele halusi yllättää mut ja tulikin jo eilen. :'D <3
    Sun ilta kuulostaa kyllä just niin tyypilliseltä sinkkuillalta: itsensä hemmottelua, äidin kanssa ajanviettoa ja shoppailua. Ihan sama kaava kuin mulla! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo sinkkisabluuna on uusi, ei oo päässy vielä kokeiluun... mutta on menossa :) kerron sit heti oliko toimiva.

      Tuli ja yllätti?? höh tylsimys sun poikaystävä, pilas sun illan :D ei se niin paha ollutkaan sit se eilis ilta mitä ajattelin. En oo vaan tottunut olemaan yksin kotona, kyllä mä varmasi opin vielä niistä omista hetkistäkin nauttimaan :)

      Poista
    2. Joo, kerro sitten miten pelas! Mulla on tollainen ollut ostoslistalla jo tovin, taidanpa pistää tilaukseen. Paljonko maksoit tuosta sun sabluunasta?

      NIINPÄ, mikä törkimys kun yllättää tulemalla aikaisemmin kotiin! :'D Kyllä mullakin teki aluks tiukkaa olla yksin kotona (poikaystävän perhe asuu Keski-Suomessa joten siellä tulee rampattua, ja välillä mä jään sitten yksin kotiin). Mutta nyt mä oon jo oppinut olemaan yksin ja nauttimaan niistä hetkistä. Kyllä säkin opit, jos joudut useamminkin oleilla yksin! :)

      Poista
    3. Hmm... olisko tuo sabluuna ollut 9euroa. Jotenki menettää kaikki muistikuvat hinnoista ja rahan kulun kun on niin tohkeissaan uusista shoppailuistaan :D

      Juu kyllä mäkin uskon, että joskus opin yksinolemisesta nauttimaan. Viimestään siinä vaiheessa, kun perheessä huutaa kaksi pientä muksua joka päivä :D sitten joskus...

      Poista
    4. No mulla ois moinen tiedossa kahdellatoista eurolla, joten ehkä voin sen verran pulittaa! :D

      No joo, mä luulen että mulle tulee olemaan aikamoinen kynnys luopua itsenäisyyden rippeistä sit kun lapsia tulee.. Toivottavasti (ja eiköhän) äitiys voittaa, enkä osaa niin hirveästi ikävöidä yksin oloa. :D (Wishful thinking..)

      Poista
  3. Ihania ostoksia<3 Meillä kun täällä on tätä touhua ja tohinaa niin paljon kaiken aikaa, niin nauttisin kyllä suuresti yksinäisestä lauantaista, mutta niitä ei taida ihan lähivuosina minulle tulla;) Oikein ihanaa sunnuntapäivää sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3

      juuri tuossa mietiskelin, että jos olis lapsia niin varmasti aina joskus tekis hyvää tälläset yksinäiset ja hiljaiset lauantait! Niistä osaa varmasti silloin nauttia :D

      Poista
  4. Ihania juttuja oot löytäny! Minä kävin perjantaina minimanissa ja sinne oli tullut vaikka mitä ihanaa uutta! :D Teillä on niin ihana koti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis <3

      Juu MiniMani on kyllä niin best! :D sielä on aivan ihania kevätjuttuja. Tosi kivoja sisustustyynyjä oli mm. tullut kevään valikoimiin. Lähtikö mitään mukaan? :)

      Poista
    2. No olihan sieltä pakko jotain pistää kärryyn! Tein kuule mielestäni aika hyvän löydön, nimittäin sellaisen valkoisen rautaisen naulakon johon voi pistää takit ja lakit ja sateenvarjot. Laitan siitä kuvia kun saan aikaiseksi. Hinta ei ollut kuin 30 e. No sitten vähän keltaisia kynttilöitä ja sitten sellainen valkoinen tarjotin :)

      Poista
    3. Ajattelinkin, että eikö muka mitään tarttunut mukaan? ;D

      Kuulostaa kivalle toi naulakko. En ookkaan sellaseen törmänny täällä, tietty valikoimatkin vaihtelee varmasti hieman paikkakunnittain. Laitahan siitä kuvia blogiin kun ehdit :)

      Poista
    4. Siellä ei ollutkaan kuin se yksi ainut jäljellä. Mutta en oo kyllä aikasemminkaan niitä huomannut että en sitten tiedä.. Ja minimanin peilit.. jesus miten halpoja! :D Laitoinkin kuvia nyt niistä :)

      Poista
  5. Aivan suloinen tuo lyhty! En ihmettele, että se oli saatava! :) Mulla on tuo sama sabluuna ja on sekä kaunis sisustuselementti että myös kätevä ja monessa jo mukanaollut askartelutarvike. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lyhdyt js tuikkukipot on kyllä mun heikkous. Montakohan niitö löytyy kotoa? :D en uskalla edes laskea. Tuo sabluuna on kyllä ihana <3 kaunis tuollaisenaan ja varmasti myös passeli askarteluun. Pitää kyllä ottaa se kokeiluun kun ehdin :)

      Poista
  6. Ihania ostoksia! Tykkään!
    Tilasin meille myös noita sinkkisabluunoita, mutta ei ole vieläkään paketti tullut perille.

    Toivottavasti on ollut kiva sunnuntai!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo sinkkisabluunat on kyllä kauniita ja käytännöllisiä askarteluun. Oon itse niitä etsinyt pitkään nettipuodeista tuloksetta, nyt Säteestä löysin <3

      Poista
  7. Iik, tuo pöytälamppu, iik! Mäkin tahdon! Nuo on niin söötin näköisiä, kun itse on tottunut katselemaan lattialla seisovaa suurta kolmijalkaa :D <3

    Lauantaisi kuulosti mielestäni ihanaakin ihanammalta. Saisinkohan itse nauttia myös sinkkuviikonlopusta piakkoin. Olisi nimittäin ihanaa vain vallata yksin koko sohva, levittää kynsilakat pitkin lattioita, luukuttaa omia suosikkibiisejä, laulaa täyttä kurkkua suihkussa, saunoa ilman kuumuudesta uikuttavaa miestä, nukkua sängyssä X-asennossa ja ja.. Ah! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IIIK IIK :D sen oon aikoinani ostanut sisustusliikkeestä lahjakortilla, alunperin oli valkonen lampun kupu sittemmin vaihdoin tuohon RM:n rottinkiseen. Oon ajatellut, että jos siitä maalais valkosen.

      Lauantai oli ihan ok :) toisen selittämänä tuo kuulostaa todella hyvälle, itse toteuttamana ei niin kummoselta.

      Poista