lauantai 26. maaliskuuta 2011

Arabia KoKo Roses

Huomenta kaikille!
Eksyin ihastelemaan arabian nettisivuilla astiavalikoimaa. Itse oon pienesti tykästynyt tuohon melko uuteen Koko Roses sarjaan ja sitä pitäisi nyt ehdottomasti saada! Kotoa löytyy ennestään Arabian jo valikoimista poistunutta Illusia sarjaa, äitini joskus aikoinaan osti meille kahviastiastosarjan kun muutettiin avokin kanssa yhteen. Greengaten astioita myös himoitsen saavani lähiaikoina :)





Iskeekö teihin Arabian KoKo Roses sarja? Mitkä on teidän suosikkeja Arabian valikoimista? 

Aurinkoista viikonloppua!





5 kommenttia:

  1. Mä olen haaveillut Ego astioista. Valkoinen Teema on meillä tällä hetkellä kovassa käytössä.

    VastaaPoista
  2. Juu tuo Ego myös miellyttää mun silmää. Teema astiasto on aina in :)

    VastaaPoista
  3. Iskee ja kovaa! :D Keräilen Koko-sarjaa valkoisena ja limenä, on joukkoon eksynyt myös pistaasin värisiäkin. Olen vähän suunnitellut tuollaisten ruusuisten kulhojen hankkimista, ne piristäisivät kivasti yksiväristä astiastoa. <3

    VastaaPoista
  4. Nyt on ainakin päätettynä mitä toivon seuraavaksi synttäri - ja joululahjaksi :D

    VastaaPoista
  5. Valkoinen Teema, valkoinen KoKo. Jää hyvin tilaa muuttaa kattausta serveteillä, liinalla jne.

    VastaaPoista