perjantai 15. huhtikuuta 2011

Kuva haaste

Ihanaa huomenta kaikille!
Sain Kirsiltä tää ois mun koti blogista kivan haasteen. Haasteessa pitää etsiä omista kuvista neljäs kuvakansio ja sieltä neljäs kuva. Tällästä löysin arkistoista.



















Tämä ihana kesäkuva on otettu Porvoosta, kun vierailimme siellä avokin ja vanhempieni kanssa Helsingissä vielä asuessamme viime vuonna. Tulee heti sellainen fiilis, että pitäisi päästä lekottelemaan kesäpäivää johonkin laiturille ja välillä pulahtaa viileeseen  veteen :) oih, kesä tule jo!! <3
Tuosta Porvoosta tulikin heti mieleen ne mahtavat sisustuskaupat mitä sieltä löytyy. Porvoon sisustuskaupoissa on ihan oma taikansa, ne on vaan jotenkin niin tunnelmallisia ja kauniita. Ne rakennukset todella upeita.

Mä olen kuumeisesti odotellut mun Riviera maisonia jonka tilasin huuto netistä ja ihmetellyt kun ei pakettia kuulu. Laitoin jo myyjällekkin kyselyä perään, kunnes eilen huomasin etten ollut muistanut päivittää uutta osoitetta huuto nettiin muuttaessani ... eli pitää toivoa, että homma siellä postin päässä toimii ja paketti tulee mulle ensi viikolla, ettei se ole nyt joutunut ilmaiseksi vääriin käsiin.No, tuota on turha murehtia viikonloppuna.

Juu ja haaste lähtee eteenpäin seuraaville: Annastiina, Sarppa ja Fanniauroora. Olkaapa hyvät :)

Aurinkoista ja leppoisaa viikonloppua teille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti