tiistai 22. helmikuuta 2011

Huh mikä päivä...

Huh.. aikamoinen päivä. Olen tässä viimeiset 4 pv pitänyt sellasta salaisuutta, että ei oo saanut kellekkään hihkasta. Mähän tunnetusti olen todella huono pitämään salaisuuksia, ne van jotenkin vahingossa aina lipsahtaa johonkin väliin :) tämä salaisuus oli semmonen, joka oli pakko pystyä pitämään. Sisko pyysi mua viime viikolla todistajaksi maistraattiin todistamaan hänen ja avokkinsa avioliittoa ja tietysti mä suostuin, tosiaan se vaan piti pystyä salaamaan jonkun aikaa. Tänään se tilaisuus sitten vihdoin oli ja voi että sitä onnea <3 tilaisuus oli tosi nopea n. 10 min, mutta sitäkin ihanampi. Tänään on äitit ja muut sukulaiset sitten soittellu, että miksei olla kerrottu aiemmin jne... aika yllätyksenä tuli kaikille tais muutamalla mennä kahvit väärään kurkkuun!

Alla tuore morsian ja sisko :)






















Tuon jälkeen riensin mun fintandem kaveria tapaamaan. Eli tuo Fintandem meinaa sitä, että jos haluaa vaikka opiskella ruotsia, niin sulle etsitään kaveri joka on äidinkieleltään ruotsinkielinen ja joka haluaa vastaavasti oppia puhumaan suomea. Tapaamiset sovitaan kahdestaan sen mukaan miten molemmille sopii ja puhutaan sitte vuorotellen tosiaan sitä suomea ja ruotsia. Oli kyllä aika hupaisaa, kun tuli välillä pieniä ongelmia sen kanssa mitä toinen meinaa. Sanoja sai miettiä aina pitkään ennen kun sai suustaan ulos lauseita ja sitte tuli aina sellasia ahaa elämyksiä kun ymmärsi mitä toinen tarkotti. Näytti olevan myös aika hupaisaa muillakin siellä kahvilassa jossa istuttiin :D Ens kerralla mennäänkin sitten leffaan, heti löytyi yhteinen mielenkiinnon kohde.

Mä olen juossut koko päivän pitkin kaupunkia ja en jaksanut nyt sit alata kokkailemaan, joten heitin vaan uuniin lankkuperunat ja lihapullat :/ ehkä mä huomenna jaksan sitte taas tehdä jotain kunnolista ja ravitsevampaa ruokaa. Nyt sohvalle köllötteleen.


Ihanaa iltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti