sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Kevät vaatetusta

Heippa kaikille!
Vaikka mulla ei ole ollut tapana esitellä vaatteita tässä blogissa, niin nyt mun on ihan pakko hehkuttaa mun kirpparilöytöjä ja samaan syssyyn tulee sitten nuo postimyynnistäkin tilatut kevätvaatteet. Tämä vaan roudaa kirpparilta mukanaan lisää, vaikka kaapit on muutenkin jo pullollaan paljoa turhaakin. Mietinkin, että pitäisi melkein itsekkin ottaa projektiksi katsoa kaikki kaapit läpi ja kerätä kirpparitavaraa, koska sitä varmasti löytyy! Itse oon monesti myös myynyt tavaraa huuto netissä ja aina on mennyt kaupaksi. Saahan niistä melko pilkkahinnan ja tavaroiden kuvaus on melko työlästä, mutta suosittelen jos ei jaksa lähteä kirpparille kuskaamaan tavaroita tai ylimääräistä tavaraa on niin vähän, ettei siitä kerry tarpeeksi. Muuton yhteydessä, joka tulee olemaan n. 1-2 kk. sisällä on hyvä kattoa kaikki ylimääräinen pois, varsinkin kun muutamme pienempään asuntoon. Jospa mä sitten toteutan mun projektini :)

Tuo tekonahkatakki ei näytä tuossa kuvassa niin hyvältä, mitä päällä....

















































Ihanan aurinkoista päivänjatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti