perjantai 4. maaliskuuta 2011

Millainen on sinun tyylisi sisustaa?

Ihanaa perjantaina kaikille! Mä olen tänään tosi hyvällä tuulella :) päivä alkoikin niin ihanasti hemmottelulla. Käyn n. kerran kuussa Salon Adelaide:ssa ottamassa kasvohoitoja ja voin lämpimästi suositella paikkaa kaikille! sieltä saa aina erittäin osaavaa ja ystävällistä palvelua.

Millainen on teidän tyyli sisustaa? Pitääkö kalusteiden olla designia vai kelpaako käytetyt tai antiikki huonekalut? Mistä hankitte kalusteenne? Olisi mielenkiintoista kuulla millaisia sisustajia sieltä ruudun takaa löytyy :)

Itse oon jo pitkään tykännyt yhdistellä vanhoja ja uusia huonekaluja. Tykkään country tyylisestä sisustuksesta ja romanttisesta sisustuksesta. Vaalea on mun mieleeni :) kuitenkaan en halua omaan kotiini liika pitsiä ja antiikki tavaraa. Ripaus modernia ja maalaistunnelmaa miellyttää mun silmää. Tein mielenkiintoisen testin netissä, jossa valitaan kuvia jotka miellyttävät silmää ja niiden perusteella saa tuloksen minkä tyylinen sisustaja olet :) testi löytyy osoitteesta: http://www.sproost.com/ jos haluatte käydä testaamassa oman sisustustyylinne. Mainittakoon, että testi on englanniksi.

Kirppareilla tulee kierreltyä jonkin verran ja monesti sieltäkin on bongattu huonekaluja, joista tulisi aivan ihastuttavia pienellä kunnostamisella ja fixaamisella. Oonkin pitkään haaveillut kunnostavani huonekaluja, mutta vielä en ole saanut aikaseksi mitään sen tapaista.

Asiasta toiseen... voi että mä olen ihastunut muiden blogien kautta Greengaten astioihin, voiko olla mitään suloisempaa? <3  vielä en omista yhtäkään kappaletta, mutta tiedän jo mitä toivon synttäri- ja joululahjaksi :D Löysin aivan ihania kuvia greengaten sivuilta mallistosta.


































Kaikille mukavaa viikonlopun alkua!

1 kommentti:

  1. Onpas kivan näköisiä astioita,tyyliltään romanttista ja vanhaa. Mielestäni kalusteissa pitää näkyä eletty elämä, eikä välttämättä mitään designia huonekaluja. Sovivasti yhdistettynä uutta ja vanhaa, on mielestäni hyvä.Jokaisella on oman laatuisensa tyyli sisustaa ja mielestäni tämä on hyvä asia.Ei ole oikeata eikä väärää tyyliä:) Oikein hyvää viikonloppua kaikille sisustajille ja bloggaajille:)

    VastaaPoista